Sakta vi går genom

Kom precis in efter en underbar sväng ute i det härliga vårvädret. Hoppas, hoppas verkligen att våren är här på riktigt nu. Jag längtar tills det blir varmt och skönt så det gör ont i hela mig!

Nu skall jag äta lite innan jag packar min väska och drar till Lerum. Vad gör ni ikväll? Någon som skall se Desperate Housewifes? Eller är det House som gäller?

Vardagsliv | |
#1 - - Evamy - livet med en hockeyspelare:

Har dh börjat igen? :)

#2 - - Marie , Williams Mamma!:

Ja verkligen , man mår så mycket bättre av att vara ute :)

#3 - - Johanna:

Evamy - livet som en hockeyspelare: Jupps, det börjar strax. Kl. 20.00 på kanal5

#4 - - sofie:

Åh! desperate housewifes. Vilken tur jag kikade in hit och blev påmind :) Ha en trevlig kväll!

#5 - - Lisa:

Det blir DHW för min del, har du bestämt dig än? :)

#6 - - Anonym:

åh gud, detta väder är så underbart. Klarblå himmel, vårjackan plockas fram och fler och fler vintertröjor försvinner. Härliga årstid (L)

#7 - - sussie:

aldrig annat än house här på tisdagar!

Upp