Så ringde hon, äntligen

Gick ut i det underbara vårvädret och solen lyste. En bättre födelsedag kan jag inte önska tänkte jag och så plötsligt ringde mobilen. Det var hon, samtalet jag väntade på... Tyvärr var det inte det svaret jag fick som jag hade önskat, men jag är inte ledsen för det. Mitt liv går vidare och idag börjar jag mitt nya liv som 25:)

När jag gick vidare blev jag argare och argare över hur dåligt det hela skötts men T var med mig och jag tänkte på hur underbart livet är. Ingen ide att gräma sig över småsaker!!

Nu har jag precis sett  Anna Phil, bra! Glöm inte att tända era ljus för Engla!
Vardagsliv | |
#1 - - Josefiine:

Grattis! Kommentera i min blogg!

#2 - - Jenny:

Grattis på födelsedagen :)
tänkte även höra med dig nu när jag tittade in på din blogg. Hur fixar man en sådan baksida som du har på din blogg? :)

#3 - - Viann:

Skulle du kunna tänka dig vara med på en BH fri dag? För mer fakta, läs min blogg. Ha en bra dag!

#4 - - Anonym:

Grattis på födelsedagen hörru :D

#5 - - Nattie:

Grattis:) Jag har precis tänt ett ljus för Engla. Händelsen känns verkligen fruktansvärd:(

#6 - - Johanna:

Grattis på 25årsdagen!!

#7 - - Elenor:

Grattis på födelsedagen! =)
Här lyser det i 4 hängande lyktor i mina fönster!

#8 - - Stilist:

Grattis på födelsedagen :)

#9 - - jenny:

hej, har tänt ljusen i fönstret! har haft en bra dag, du då?jobbar du som lärare? jag med.! kul att du titta in hos mig,kram

#10 - - Veronicav:

Grattis på födelesedagen :)

#11 - - Jessica:

Grattis i efterskott och gillar din tanke om att inte gräma sig.
Livet blir så förbannat trist då!

Ha en underbar tisdag och kika gärna tillbaka till mig fler gånger.

Upp