Ovanligt fin bild!

Jennifer Lopez, Marc Anthony, Jennifer Lopez döper sina barn i New York!
Bild från: posh24

Ovandligt fin bild på detta paret! Åh jag skulle vilja ha Jennifers väska
Nöje | |
#1 - - studentskan:

Jag tycker det var många fina bilder i din blogg, mysigt :)

#2 - - Nina:

JLO är alltid söt, men hennes man? YUH! Han ser ut som jag vet inte vad!

#3 - - Alexandra:

tack detsamma :-) fin blogg btw!

#4 - - Fredricas Modeblogg:

Åhh,vad kul en från Fjällbacka. Där tillbringade jag varje sommar när jag var mindre med segelbåten :) Tack desamma! Delta gärna i vår undersökning om du inte gjort det!

#5 - - Adriana:

detsamma =)

#6 - - Anna säger:

Haha... jag skulle vilja ha honom! :D

#7 - - Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen:

Mysig och trevlig blogg. Ha en fin dag!

#8 - - Sandra:

Tack det samma!

#9 - - Veronica:

Hon är ju så vacker :)

#10 - - Lollo:

fin bild på dom ja!

#11 - - Kim:

Jättefin bild.. hon är så gorgeus.. OCH jätte härlig blogg :)

#12 - - sibel:

åh, dom e så söta :)

#13 - - Tankar...:

Ja, det var nog den finaste bilden jag sett på dem.
Marc Antohny brukar ju annars se jättesliskig, likblek och glansig ut i hyn, han påminner faktiskt rätt mycket om slemmiga T-bag i Prison Break...

Upp