Orlandos flickvän

Miranda Kerr
Bild:posh24

Orlando Blooms nya flickvän Miranda Kerr är verkligen söt!
Vardagsliv | |
#1 - - alex:

svar: jaaa, jag blev verkligen sjukt frustrerad för ibland vill man verkligen blogga om något

#2 - - Mikaela:

jo regn är mysigt!

jag gillar hennes smilgropar

#3 - - N:

Ja hon är tyvärr söt.. Jag som fortfarande väntar på att han ska upptäcka mig!

#4 - - Jessica Anshagen:

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr!

Ha en jätte bra helg :)
/ Jessica

#5 - - Bea:

Jag jobbar på ett äldreboende och servicehus! Du då?

#6 - - Jennifer:

Sjukt vacker! :)

#7 - - Jessica:

she sure is!

#8 - - mikaela:

Ja, verkligen!

#9 - - Fridas fashion and style:

Hon är riktigt söt! Söt blogg du har btw. :)

#10 - - Rebecca:

Ja,hon var verkligen jätte söt! :)

#11 - - svala:

ja hon är jättesöt, fast ja tycker adriana lima är sötare =D

Upp