Orlando trött?

Orlando Bloom, Orlando Bloom däckar på en bänk i Central Park! 
Bild från: Posh24

Orlando Bloom nickar till lite på en parkbänk i centarl park. Orlando som jag för övrigt tycker är väldigt lik vår svenske prins Carl-Philip!
Nöje | |
#1 - - Amanda:

haha sweet, nästan lite luffar varning där! (men skönt hahah) :)

#2 - - Evelina:

Haha, tja, med tanke på att han läser Dostojevskij så är det kanske inte så konstigt...:P Ha en toppenbra fortsättning på dan!!:)

#3 - - sophie:

haha, aww, fortsätt gärna att följa min blogg förresten :)

#4 - - Ap:

Han är söt! :)

#5 - - micaela:

Hoppas du med har och kommer ha en bra dag ;) kram

#6 - - Karolina:

Hahahaha, fint där, hur fick du reda på min blogg?:)

#7 - - bella:

Ja visst e den söt :) Ha en bra dag du också!

#8 - - Tim:

Tack detsamma. nu tittade jag in här:P
Joovisst är han lik prinsen, orlando alltså..

#9 - - Eric:

ser ju as skönt ut och vem skulle inte somna med fjodor och ett underskönt(vår?) central park framför sig! ;)

#10 - - Linda:

Min dag har varit sådär, men tackar som frågar. Simma lugnt!

#11 - - Elin:

Jag håller med, han är superlik honom!

#12 - - anna:

ah, ungefär exakt samma tanke fick jag när jag slog upp DNs sportdel i söndags.

Upp