Nya skor!

image188    image189

Här är fler nya skor. Efter att jag köpt dem har det tyvärr inte varit väder att använda några av skorna. Men snart så kommer de att användas flitigt. En del frågar mig när jag skall använda alla skor, men andvänder ni alla era tröjor, byxor, trosor på samma gång hela tiden?

image190    image191

Det är varje tillfälle som är unikt. Köp det du tycker om, jag tycker om skor. Mitt största problem just nu är vart jag skall göra av de skor som inte sitter på fötterna för tillfället.
Shopping | |
#1 - - Josiee:

Godmorgon:)oj va mycket fina:D

#2 - - Johanna:

Josiee: Tack!

#3 - - Ida:

De allra första, dom svarta, var verkligen supersöta! :D

#4 - - Johanna:

Ida: Tack snälla:)

#5 - - tove:

de spettsiga med guld på i de nedre högra hörnet är bara såååå snygga !

Upp