Min blomma med den finfina krukan

image225

image227
Bilder: privat

Berit är grym på keramik! Hade hon inte sagt att hon gjort krukan hade jag aldrig kunnat gissa det. Helt rundoch slät! Skitfin!!!! Blomman var också ok, men jag har ingen aning om vad det är för en sort... är medt impad av krukan:)
Vardagsliv | |
#1 - - Anna:

tack detsamma :) O blomman är förresten en
s:t paula, tror jag iaf

#2 - - Mini:

Vad kul att få en kruka någon gjort.

#3 - - Mullin.:

ja, jag tittar gärna in din blogg ;)

#4 - - My:

härlig blogg! :)
och grym kruka! man tror ju att den kommer direkt från nån affär!

#5 - - Annika Forsberg:

snygg blomma :D

#6 - - Anonym:

Fina blommbilder. Har varit inne på din blogg flera gånger innan jag fick en kommentar nu ;) hihi, bara så att du vet! KRAM!

#7 - - Janni:

Gud så sött!

#8 - - Veronica:

urtjusigt!! :)
Ha en trevlig kväll du! =)

#9 - - Laura:

Tack detsamma! Klart jag tittar in på din blogg! ;) Du är också välkommen tillbaks till min! ;)

#10 - - sellan:

vilka fina blommor :)

#11 - - Pialotta:

Sangt Paulier är så vackra och det finns ju massor av olika sorter av den där gammaldags blomman.. Tjusiga bilder:-)
Tjingeling

#12 - - Stina:

jättefint :)
kolla gärna in min blogg! :)

#13 - - Ronja:

den var jätte fin!

#14 - - Caa:

sommar! blommor ger en direkt sommarkänslor. mer blommor åt folket :) ha en bra kväll!

#15 - - Johanna:

Finfint! =)

#16 - - Hanna:

Oj, ja det ser ut som att den är köpt ju! Hur har hon gjort den?

#17 - - Anna:

Oh, fint! :D

#18 - - Johanna:

Hanna: Hm.. jag vet inte hur hon gjort den. Hon går på nån keramikkurs och är verkligen superduktig!

#19 - - Annelie T:

Vilka fina blommor och kruka ;D

#20 - - josefin:

nice, skulle också vilja lära mig keramik. verkligen. ska nog ta en kurs i det nån gång.. :)

#21 - - Anonym:

Jag tror att den blomman ska vattnas direkt i krukan och inte på jorden... Helen har nämligen en sån blomma som håller sig bra...Stor kram! /Jossan

Upp