Mer nytt...

image149      image150
Vit blus som jag skaffade för ett bra tag        Svart blus med spets upptill både
sedan. Har ännu inte varit väder att                fram och bak. Hog krage med
använda den, men till sommaren                  knappar baktill. Tycker att det är 
kommer den att användas                               sött med spets om det är i 
flitigt.                                                                      lagom mängd!

image153      image151
Åh här är den, tunikan jag letat efter            Ett par "mys" jeans jag köpte i en butik
och som hängde där i Borås och                 i Borås. Kan inte byta dessa...
bara väntade på att få följa med                   Var osäker på om jag skulle ha dem
mig hem! Bilden gör den verkligen               även om jag tycker att de är skittuffa,
inte rättvis. Tunnt härligt tyg.                           priset var lite väl dyrt men men, nu
                                                                             är de här. Tror att de kommer bli 
                                                                            snyggt ett par converse till!
Shopping | |
Upp