Läggdags

Klockan börjat bli mycket och nu äntligen börjar jag bli trött. Drack kaffe med Linn så tröttheten kom senare än vad jag trott idag. Blir ni pigga av kaffe? Jag brukar inte märka det så mycket eftersom jag har i massa, massa mjölk och ganska lite kaffe.

Åh det känns trist att krypa ner ensam i en stor säng, men jag slipper snarkningarna som T ofrivilligt delar med sig av.  Alltid något, men jag saknar hela honom så det gör nästan ont i mig....

Ha en underbar natt ni som skall vara uppe länge, ni andra får sova gott och drömma massa bra!! Lyckliga ni som har någon att krypa ner brevid... någon att värma era kalla fötter på:)
Vardagsliv | |
#1 - - Nike:

Tack vad glad jag blir. Jag köpte dom på wedins men de finns även på nilsons. :)

#2 - - Anonym:

att ibland sova ensam gör att man uppskattar att sova med någon mer sen :)

Upp