Kläder! Jag har hela garderoben full, men inget att ta på mig:)

Har förresten ingen aning om vad jag skall ha på mig ikväll och det jag bestämmer mig för ligger säkert i Lerum... Nä så får jag inte tänka. Väljer såklart något som finns här, får ta en kik på det innan jag går ut kanske... Att kläder skall vara så besvärligt, men ack så underbart. Jag har hela garderoben full, men inget att ta på mig:)
Vardagsliv | |
#1 - - Mode och skönhet:

Vilken fin blogg du har! :)
*
*
Var med och tävla om en hårinpackning (värde 178:-) från de nya märket disp i min blogg! :)

#2 - - Johanna:

Mode och skönhet: Åh tack!

#3 - - Rebecca:

Å andra sidan.. Är inte det titeln på en bok av Marian Keyes?

#4 - - Jen:

Var gärna med i tävlingen på min blogg :)
Ha en fortsatt trevlig helg!

#5 - - F A N C I F U L:

vill du vinna ett fint peace-armband från leshop? spana in länken :D

http://alexandra08.blogg.se/1207997181_tvling_tvling_tvling.html#comment

#6 - - J:

fin blogg.

#7 - - Evelina:

Haha, känner igen symptomen!!^^ Hoppas det löser sig iaf och att du får en toppenbra dag och kväll!!:)

#8 - - Anonym:

fin blogg tjejen=)

#9 - - Järngänget:

haha, jag har samma problem, JÄMT! ilandsproblem nr1

#10 - - Ebba:

Hej!
Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en lite sak...
Jag har gjort en header i paint men jag vet inte var i kodmallen som man ska klistra in den. Tror du att du skulle kunna beskriva det på ett ungefär?
Vore jätte snällt!
Ha det bra! //Ebba

#11 - - leia:

ja det är ett i-landsproblem som jag lider av varje dag med undantag för någon liten lycklig tisdag kanske.

Råkar du känna Viktoria Widelius....bara en liten undran:)

kram

#12 - - Anonym:

Halloj!

Nu hoppas jag att du är ritkigt sugen på att tävla för du har blivit inbjuden att tävla om ett Nagelkit värde 900kr.

http://flachsan.blogg.se/1207736567_tvling.html

Kör hårt och lycka till!

#13 - - Lexie:

har också garderoben full med kläder :D

#14 - - Natta:

jodå det gör jag men det var första gången sen det hände som att jag såg henne. nästan som en chock. fick massa flashbacks =/

#15 - - Manda:

Kolla in världens sötaste väska här: http://gossipgirl93.blogg.se

#16 - - Johanna:

Rebecca: Jo det stämmer, har du läst den?

J: Tack snälla!

Järngänget och Lexie: Ha, ha ja visst är det, otäckt samtidigt som det är underbart!

Ebba: Gå in på redigera stilmall och leta upp ett stycke som heter#header {
background: #FFFFFF url(http://
Här klistarar du in din bild efter att du lagt upp den på bloggen) no-repeat right center; Ja detta var svårt att beskriva... Gå in på http://www.designadinblogg.se/ så hittar du:)

leia: Jupps henne "känner" jag. Inte jätte väl men vet allt vem hon är och pratar alltid lite när vi ses. Känner du henne?

Upp