Jag just nu

Här sitter jag och solen strålar underbart varmt. Kom just på att jag måste passa mig för fågelskit, sitter under den gamla TV-antennen och där älskar fåglarna att vara:(

Nästan svårt att se dataskärmen, har en blank, i det starka ljuset. Var är ni?

image215
Bild: privat

Vardagsliv | |
#1 - - victoria:

ser mysigt ut.. här var det fint väder men regnar nu..

#2 - - melina:

mysigt

#3 - - Anonym:

Hej Johanna, grattis till första kommentaren på min blogg.
Jag såg att du hade lagt upp filmer på din blogg, hur gör man det?
ha d
ps. fina bilder

#4 - - Anna:

Det där ser helt underbart ut! Gud så avundsjuk jag blir.. sol OCH hav, kan inte bli mycket bättre :-)

Idag är det tvättdag, och tänkt att plugga lite.. får ta tag i det snart! Vad hittar du på, förutom att lata dig i solen? ;)

#5 - - Mariachi84:

Fy fan vad underbart det ser ut på bilden!!Jag vill oxå ha det så där just nu!!Men jag står på jobb..
Ha det bäst.

#6 - - icco:

jag vill också ha sol ;D

#7 - - tess:

Så härligt det ser ut, underbart bra tagen bild!

Upp