JAG DÖÖÖÖÖR

Varför ringer aldrig den förbannade telefonen!!! Åh jag blir så trött... Kollar om den fungerar, är dn sönder? Det är den naturlitvis inte. Har jag satt den på ljudlös? Missat att hon ringt?

Men hallå, har hon glömt? Skall jag ringa? Vet att hon skrev upp det i sin kalender, det sa hon, gjorde hon inte det? Har hon som jag trodde att jg gjort för ett tag sedan, tappat kalendern?

Så många frågor... Rycker till varje gång det ringer, men än så länge är det endast gratulationer. vilket jag är hjärligt glad för också... men Snälla ring....nu!
Vardagsliv | |
#1 - - Gabrielle:

Vilken fin blogg du har! och många grattis på födelsedagen :)

Kram!

#2 - - Nike:

Åh finns det något värre än att vänta på ett telefonsamtal som inte kommer? Hatar det!

#3 - - Askungen:

Besöker!

#4 - - La étincelle:

Jag är ny här, så vad är dedt du väntar på? :)

Upp