Jag blir sååå glad!

När vi satt på resturangen kom jag att tänka på att jag inte kollat brevlådan idag... tänk om jag fått något roligt, en födelsedag som denna!?!

Väl hemma öppnade jag lådan och hittade ett sött brev med en massa rosa hjärtan på. Såg direkt på handstilen vem det var ifrån och blev alldeles varm om hjärtat. Glad över att ha vänner som tänker på mig! Öppnade brevet och i låg ett kort och ett fint litet paket med ett Rosebud läppgland i. Tack snälla, så många gånger jag, vi, kollat på detta inne på RagLady på Arkaden. Nu sitter jag här och läpparna doftar jordgubb.

Någon där ute som använder Rosebud? Jag älskar läppglans som sitter kvar länge, ser lagom glansigt ut, men som inte kladdar järnet. Detta var toppen!

image214
Bild: privat
Vardagsliv | |
#1 - - Kaela:

Hej Johanna!
tack för titten och välkommen tillbaka.
Grattis så här i efterskott!

kram/Kaela

#2 - - nadja:

jo det läppglansen
är toppen

#3 - - Lisa:

Åh! Rosebud! Det är jättebra, jag älskar det! Mysig blogg föresten!

#4 - - Carolina:

Ja det är alldeles underbart. Perfekt till mina torra vinterläppar!

#5 - - jessica:

har det på läpparna just nu faktist. Älskar det!

#6 - - Anonym:

Kul att du gillade presenten!! Kram på dig! /Jossan

#7 - - Lena:

tackar för titten å välkommen åter..:)
säger även jag grattis i efterskott...kram

Upp