Ingen vinst

Ingen vinst för mig i Läckbergs tävling... någon från rävlanda. Grattis till den som vann, för mig tog det allt för lång tid att hitta att det var Loa som spelade Ephraim Hult i filmatiseringen av Predikanten. Någon mer som tävlade? Nu pratar de om hennes blogg. Den kan ni hitta bland mina länkar.

Nu frukost, en sen sådan. Njut dagen alla!

Vardagsliv | |
#1 - - rania:

njut du med :)

#2 - - kristin:

tack för titten och berömmet, kul att du gillar bilderna :) ha en bra dag!

#3 - - Fia:

Tyvärr så tyckte jag inte alls att det fanns nå fint nu. Lite småsaker bara, fick med mig ett påar jeans och en levis-tshirt.. Annars var det glest :( Trevlig helg!

#4 - - jenny:

hoppas du får en underbar dag =)

#5 - - Isabelle:

Hoppas du får en härlig dag :)

#6 - - Hon:

Ja Läckberg är verkligen överallt. Men hon lyckas ju massproducera böcker =).

#7 - - Camilla:

Tack vad snällt! =)Måste bara fråga, vart ligger Fjällbacka? :P
Ha en fin dag!

#8 - - Anonym:

Vinn en sprillans ny Sony Ericsson W890i på länken!!!

#9 - - Petra:

Rice är en restaurang på östermalm, de serverar kina mat och lite annat asiatiskt :)

Åååh frukost kan man ju inte missa

Upp