I Lerum...

Åh jag skall inte säga att det känns bättre av att läsa att ni också har det liknande som jag och T, men ibland undrar jag vad det är vi håller på med.. pendlar än hit än dit och att läsa om andra som har det liknande... ja det får mig att kämpa vidare. Det finns fler som vi som på nått sätt kämpar..kanske för kärleken?

Nu är jag i alla fall i min lilla lya i Lerum och här ser det då ut som vanligt. Har inte varit här på länge så hela lägenheten luktade instängt. Alla fönster står på vid gavel och grannarna undrar säkert vad det är för en tok som har alla fönster öppna klockan sent på kvällen.

Fördelen med att köra sent respektive tidigt är att det knappt är någon trafik, det är skönt! Nackdelen med att köra sent är att man är trött... och jag är även trött på morgonen:) Så ja, det finns för och nackdelar med allt.

Morgondagen är planerad och den nya läxan barnen skall få är klar. Dags att sova för att orka vara den fröken man är hela dagen lång. Sov gott!!


Bild från: smart-kit.com
Vardagsliv | |
Upp