Hemma igen...

Suck... jag gäspar nog aldrig så mycket som när jag skall deklarera. Inte heller suckar jag eller får myror i brallorna på samma sätt.... Blir helt yr i huvudet av alla siffror och alla moment som skall gås igenom. Ett nödvändigt ont i alla fall för som det ser ut nu får jag tillbaka pengar, men hade jag inte gjort något hade jag fått betala och det vill jag INTE. Tack snälla mamma som står ut med mig när jag är på "jag orkar inte" humöret.

Vi blev båda påminda om förra året då hon hjälpte mig och vi gjorde den i sista sekunden... Om mamma fått välja hade vi gjort den tidigare, men jag låg bakfull efter en hård kväll/natt... sånt är livet ibland och jag hann.  Blä för bakfylla, inte skoj.

Paketet till Jossan kom fram idag, hon öppnade det två dagar för tidigt:) men blev glad, bra det! Nu är det så ska det låta... ja talang på tv4 ser jag inte på!
Vardagsliv | |
#1 - - Helena:

Way to go. Såklart Så ska det låta framför Talang!

#2 - - Anonym:

Hehe! D trodde du va, att ja skulle kunna hålla mig till söndagen?! Knappast! Blev jätteglad, tack tack tack!! Kram /Jossan

Upp