Grr.. ibland vill det sig bara inte

Trots att jag skyndat mig hinner jag inte åka med Uddevalla, synd för mamma ville att jag skulle med och det kunde ha blivit en mysig tur... ja, ja det får bli en annan gång.

Istället sitter jag här och väntar på att pajen som jag arbetat med nu skall bli färdig. T var sen från jobbet därav den fördröjda maten. Kände att jag inte kunde åka iväg med kurrande magen och fick det inte heller... det är farligt att börja slarva med maten.

I övrigt lyser solen och den magiska dimman ligger fortfarande kvar. Har fått undan en hel del här hemma och efter maten skall vi åka och hämta bord. Vid vårt matbord ryms endast 12 personer om alla skivor är i och det blir för lite för i morgon då det kommer fler.

Må bra alla där ute!
Vardagsliv | |
#1 - - Natalie B:

Vilken är den bästa filmen?

#2 - - Johanna:

Natalie B: svår fråga... skall fundera på detta ett tag.

Upp