God Morgon!

Solen lyste in på oss redan tidigt i morse och jag hoppades att det skulle vara sol hela dagen. Är hemma i Fjällbacka efter en helt fantastisk helg i Oslo och snart bär färden vidare mot Lerum. Har packat ihop mina saker, men ska innan jag åker ta mig en snabb morgonpromenad.

Igår träffade jag min före detta kollega Frida och hennes kille. VI åt glass på AkerBrygge och njöt av det helt underbara vädret och då var klockan ändå ganska mycket.

Idag blir det en lång arbetsdag. I eftermiddag är det planering... Ha en skön måndag i solen!

Lite bilder från Oslos Huk:

image243

image241

image242


image244
Bilder: privata

Vardagsliv | |
#1 - - Sukki:

Tack för din kommentar =)

Visst är det riktigt härligt när solen skiner? Att solen har varit uppe flera dagar i streck nu är ju helt underbart. Hoppas vädret håller sig iaf, känns som om sommaren är på väg =DD

#2 - - evans:

Här i norr strålar också solen :)

Nu ligger mina vårbilder för vecka 17 ute!

#3 - - Lollo:

i jönköping känner man också att sommaren är på väg! har tyvärr inte ätit glass äm. måste göra det!

#4 - - Pauline:

gud vad härligt det ser ut!

Upp