God Morgon!

Har sovit dåligt inatt varför vet jag inte... känns som jag allt för mycket i huvudet men så här i vaket tillstånd kan jag inte komma på vad det skulle vara... orolig sömn i alla fall och det är alltid jobbigt. Hade någon mardröm, men kommer inte ihåg vad det var jag drömde. Kan ni få det så ibland? Att ni minns att ni drömt, men inte vad?

Idag skall jag arbeta på förskolan. Det är faktiskt mysigt med alla små, hade aldrig trott att jag skulle arbeta på en förskola! Jag arbetar som lärare tre dagar i veckan och på en förskola två dagar i veckan. Tycker att det är super med variation!

Ha den bästa torsdagen!

Vardagsliv | |
#1 - - Malin Harju:

Härlig blogg! Kul att du är från Fjällbacka, älskar Läckbergs böcker så till den grad att det känns som om jag själv varit där!

Kul att du jobbar på förskola; jobbar själv heltid sedan 2 ½ år och jag äslakr det...dock är jag alltså hemma och är sjuk nu men det är en annan femma.

Ha en bra dag!/Malin, Ekoblogg www.ekoblogg.blogg.se

#2 - - Sara:

Tack desamma :-) Vilken underbar bild du har på havet!!!!!

#3 - - Jessica:

detsamma :)

#4 - - Madlen:

Nu har jag kikat lite (: Ha en bra dag!
Kram

Upp