God morgon!

Här sitter jag, ett helt år äldre, ja hela 25! Det känns helt fab!

T väckte mig i morse innan han gick till jobbet och hade med sig frukost på sängen och en massa levande ljus, trista jag kune inte äta det härliga mackorna för jag var allt för trött! När han gick somnade jag som en stock igen och någon morgonpromenad var det inte frågan om idag. Så mackorna skall jag äta nu istället...

I dagar har jag längtat efter den här dagen och så den plötsligt här utan att det egentligen känns något extra. På sätt och vis har jag redan haft min dag eftersom jag hade kalas i lördgas. Fest med vänner väntar jag med till i sommar då det är roligare att bjuda hit folk vid den årstiden.

Förut slog regnet mot rutona men det ser hoppfullt ut för en liten solstund. Jag vet inte vad jag skall göra idag riktigt, ha vad gör man som 25... Klockan halv två kommer T hem för att äta med mig, mysigt för det brukar han aldrig annars ha tid med...

Present av T: Två saker, en var en gondoltur i Venedig! Åh... helt.. ja helt underbart! Den andra skall jag visa bild på senare.
Vardagsliv | |
#1 - - Tess:

grattis får man väl säga då! =)

#2 - - Nina:

Grattis!! :D
Men shit, en gondoltur i Venedig :O :)
Tänk om man hade en sån kille som fixade sånt ^^

#3 - - AnnaSv:

GRATTIS på födelsedagen!

25 år är en milstolpe! Min sambo fixade världens 25-årsfest för mig. Men det var 10 år sedan nu... =)

Ha en underbar födelsedag!

Kram,
AnnaSv

#4 - - Karin:

Grattis! hoppas du har en bra dag :)

#5 - - LINDA:

grattis på födelsedagen får jag väl önska då!

Upp