God morgon!

Ännu en härlig fredag väntar och idag har jag massor att förbereda inför min kommande 25 års middag i morgon. Här skall städas, hämta bord, förbereda mat, ev handla något om det saknas, måste fixa en plats för alla mina skor, njuta i massor.

Vill ha så mycket som möjligt gjort under dagen så att man kan koppla av och bara vara ikväll. Mamma skall in till Uddevalla och jag funderar på om jag kan åka med... beror på hur mycket jag hunnit idag.

Till middag skall jag och T laga en supergod köttfärspaj som vi mamma alltid lagade när vi var ute på våran årliga seglarsemester. Minnen kommer nog att komma när vi äter... tänk att minnen kan sitta i så mycket som lukt, smak och ljud.

I natt drömde jag att jag var gravid, det var ganska mysigt. Tror att jag drömde om det efter att jag hört så många prata om SVT´s barnmorskorna. Har hittills inte sett det, men förstått att det är många som sitter hemma i sofforna och fäller glädje tårar, bara det få mig att vilja titta. Tänk när ett litet liv kommer till världen! En lång väntan och så är du plötsligt här...

Ha en fab fredag! Le lite extra just idag...
Vardagsliv | |
#1 - - Elin:

vad är det värsta du vet? :)

#2 - - Johanna:

Elin: Att av olika anledningar inte må bra, det måste vara det värsta för mig. För dig?

Upp