Fula stövlar Geri

Geri Halliwell
Bild: posh24


Jag vet att det är många som har liknande stövlar som Geri Halliwell har på bilden men jag tycker att de är sååå fula. Speciellt om man har en tendens att pronera, gå på insidan av foten... Ja, ja eftersom jag inte gillar dem behöver jag ijnte skaffa mig några. Annars var det mesta ok.
Nöje | |
#1 - - louise:

förhoppningsvis kommer det bli
det :D

#2 - - Sofia:

hej hur sätter man in en fjäril innan rubriken???
skulle vara tacksam för svar så fort som möjligt! :)

#3 - - Sofia:

hej hur sätter man in en fjäril innan rubriken???
skulle vara tacksam för svar så fort som möjligt! :)

#4 - - Anna:

svar: Nej det vet jag mycket väl, det hela är lite av ett internskämt^^

Själv älskar jag att synas, men inte överallt. Det räcker om jag syns för de som betyder något för mig. Varför skulle jag bry mig om människor jag inte känner.
Hur är du själv?

#5 - - Kattis:

Hejsan!
Vi har handlat i den affö
ären dagligen i 8 år så vi har den jargongen nu. Sen är kassören en nära vän i familjen.
Men jag håller med, ibland kan det bli lite för mycket.
Ha trevlig kväll!

#6 - - Mammathezz:

*viskar*
Psst..kag tycker också de e skitfula.. :-o

Upp