Ett brev från Englas familj


image107
Bild från: aftonbladet.se
Nyheter | |
#1 - - mumsbubblan:

usch vad hemskt, är det där hennes mamma med familj?
ska in på aftonbladet och läsa..

ha det gött!

#2 - - S:

Tack för komentaren i min blogg..... Jag kanske är hemskt men jag tycker det är lite sisådär att man uppmärksammar just ETT mord så himla mkt, visst det är synd om Englas familj men han erkände ju även ett annat mord men det är ingen som tar upp... Hennes familj fick en artikel om hur jobbigt det var att riva upp allt igen medans svenska folket uppmanades till att tända ljus för engla... Vila i frid alla ni som tagits bort från våran värld,....

#3 - - milla:

hemskt.

#4 - - Tulin:

gud så hemskt!

#5 - - Julia:

Engla-historien är verkligen en sån historia som alla kommer att minnas länge. Jag kommer i alla fall det..
ha en fortsatt bra dag!

#6 - - Anonym:

vare bara jag som börja tjura när jag läste de där.

Upp