Entertainment now

Visas just nu på kanal5. Toppen för dig som gillar skvaller... verkar bra, men sänds det inte på en knepig tid? jag måste som sagt ta tag i min.... grr deklaration. Nej, så skall man inte tänka utan använda sig av positiva tankar...
Vardagsliv | |
#1 - - LinnéaBratt:

Detsamma:)

#2 - - Elin:

Jo men jag har alla boxar. Min kompissa att hon skule tro att jag skulle tycka om det så jag började kolla och jag vrklgen älskar pogramet. Ha en ba fredagskväll själv ^^)

#3 - - PartySnigeln:

detsamma ;) det gör jag gärna, Du har en fin blogg! ;=)

#4 - - PartySnigeln:

minblogg

#5 - - Carolin:

Detta var en mysig blogg! Ha en jättefin helg!

#6 - - Anneli:

Japp nu mår man bättre, halvdag på jobbet o så helg på G. Hoppas bara att vädret kunde hålla i sig över helgen också. Hmmm bloggen verkar fortfarande störd, kul o inte kunna lägga upp bilder liksom... aja de löser sig väl. Hoppas du haft en bra dag!

#7 - - JoJJo:

fullt ös medvetslös :)!

Upp