Det känns som sommar!

Tittade ut tidigare idag och kände en liten besvikelse över att det såg ut att blåsa så mycket.När jag nu efter att ha varit ute på uppdrag kan jag meddela att vindarna är varma. Hallå, det känns som sommar i hela Fjällbacka. Helt underbart att vandra utan jacka och i sommarskor utan att frysa någonstans!

Var på banken och växlade pengar och det gick bra. Trots att jag inte beställt pengar iförväg, visste inte att man skulle det, så löste de sig och nu har vi våra pengar till resan. Längtar såå!

Både mamma och pappa frågade mig ifall jag började få resfeber, men icke. Istället har jag tittat på ytterligare resor och drömt mig bort dit vi åker nästa gång.

Nu skall jag ut igen och klippa gräset som jag såg hade vuxit allt för långt. Vad gör ni idag?
Vardagsliv | |
#1 - - T:

Tack! Ha en bra dag du med!

#2 - - Anonym:

ja verkligen, segt att sitta och plugga en sån här dag. :)

#3 - - emma:

godeftermiddag, hoppas du HAFT en bra dag ;) haha

#4 - - Jenny: svarar:

Ja det är ALLTID en lång väntan när ett sjukhus är inblandat!

#5 - - Salome:

Du var den första som kommenterade på min blogg. Väldigt roligt så därför ville jag kommentera tillbaka. Du verkar vara en trevlig tjej.

Salome

#6 - - Sandra:

Kul att du gillade min blogg=) och roligt med nya människor som tittar in och läser och skriver komentarer=) hoppas allt är bra med dig!

#7 - - Sara:

Du får också ha en bra dag, kul att du kollade in och skrev en kommentar.
Ja ska bli bättre på att börja skriva så läs gärna :)

#8 - - Klas:

Du får ha en bra dag och tack för en trevlig blogg

Upp