Att ständigt fascineras...

Jag fascineras ständigt av människan, stor som liten. Idag tänkte jag extra på det när jag var och hälsade på Linns mamma som är väldigt sjuk. Hennes styrka att överleva och klara av all smärta hon måste utstå är beundrasvärd. Jag beundrar även Linn som ställer upp och klarar av det! Att se sin mamma svårt sjuk, hur ont hon har måste även kännas i Linn hur stark man än är...

Var även en sväng på Freeport i Kungsbacka, men köpte inte något! Lite småtrist, men jag har lovat mig själv att spara lite nu så för plånbokens skull var det bra! Istället tittade vi på hus som vi drömde om att köpa. Villor för tio miljoner vad sägs om det? Vi tackade båda nej till de husen, inte för att nån av oss har dessa pengar men det kostar inget att drömma.

Stora hus utan någon själ, det vill ingen av oss ha! Däremot hittade Linn en lya som hon skall åka och titta på i morgon, för hennes skull hoppas jag att priset inte stiger på tok för mycket men det brukar lägenheter göra i Göteborg.

Annars händer det just nu sjukt lite.... och för stunden är jag väldigt nöjd med att ha det så.
Vardagsliv | |
#1 - - Anniz:

Jo jag håller med dig..=) Man vill ju ha allt!! =P Kul att du skrev..=)

#2 - - Jenny:

haha jo ja vet de eförjävligt jag kommer alltid ut därifån me nån stooorrr påse eller två allatid nånting some för stort för påsen oxå hehe ja måste hejda mej hehe men de e juh så billigt hehe

#3 - - julia:

det är skönt när det inte händer för mycket, då har man lite tid för sig själv och bara slappna av =). Ha det så bra!

#4 - - julia:

en bloggare i min smak tror jag! jag har haft butik i fjällbacka! nytt och bytt. vi sålde vintage/secondhand :P

Upp