Ashlee Simpson

FOOD FOR THOUGHT photo | Ashlee Simpson
Bild från: peolple.com

Älskar "kappan" och det långa fina halsbanden.
Nöje | |
#1 - - Lisa:

Ha en fin dag du med ;)

#2 - - Dimp:

Godmorgon på dig, ha en underbar dag! Kappan var vacker.

#3 - - Alison:

Ashlee har snygg stil...

#4 - - matilda andersson:

Hej Johanna! Kul att du kikade in hos mig för en kort sekund!=) Nu känner jag att jag måste följa din blogg, intressant!=)

Mvh Matilda

#5 - - Bella:

Tack detsamma!

#6 - - Inger:

Ja det var en jättesnygg kappa, halsbandet gillade jag oxå.
ha en fin dag.

#7 - - Nathalie:

Har du någon erfarenhet av svenskt 20-talsmode? Jag håller på att skriva ett arbete om det och är tacksam för all hjälp jag kan få :) Kram!

#8 - - Nathalie:

snygg kappa!

#9 - - elin:

men jag måste ändå säga att hon va snyggare förut

Upp