Söndag

Vilken toppendag jag hade igår. Trots att regnet smattrade emot rutorna och man knappt kunde se  ön valö, som ligger så nära hade jag en helt underbar dag. Varför kan inte fler dagar vara så?

Egentligen så gjorde jag ingenting utan slappade mest hela dagen:-) Såg en massa avsnitt av Greys Anatomy och snart är vi, jag, ikapp. Vilken serie... gillade den inte alls i början, men nu är jag som så många andra - fast! Vi lagade en fantastisk måltid som vi sköljde ner med ett gott vin och tog en kvällspromenad ner till hamnen. Iklädda våra regnkläder var det nog ingen som kände igen oss i mörkret där vi strosade fram, hand i hand.

Nu... måndag och en ny vecka väntar. Och strax är det skolfotografering. Tror ni jag hade svårt att välja dagens kläder? Hm... tur att jag börjat planera redan igår.
 
                        A Walk in the Rain

Vardagsliv | |
Upp