Livstid

Har just beställt Liza Marklund senaste bok, Livstid. Någon som läst den? Hörde någonstans att hon fått hård kritik för att hon inte längre utvecklas i sina böcker... Jag ser ändå fram emot att läsa den här, och att få bilda mig en egen uppfattning!
Shopping | |
#1 - - Sofia:

Har inte läst den boken men rekommenderar Karin Alvtegrens nya bok skugga. Den var bra fast inte den bästa hon har skrivit. Var du på bokmässan i helgen? Jag var där i söndags och tyckte att jag skymtade din mamma i vimmlet?!
Kram!

#2 - - Johanna:

Ha, ja visst var jag på bokmässan och mycket riktigt i söndags med mamma. Såg dock inte dig... Gjordes det några fynd? Själv köpte jag några pocketböcker. Billigt med 25 kr st. Kram

#3 - - Anonym:

Jag köpte en bok om flygplan dock inte till mig själv *skratt* och Kajsa Ingmarssons nya bok. Väldigt billigt med pocket!

Upp