Förbaskade tand!!

Äntligen fredag. Vaknade flera gånger inatt av den där förbaskade tanden som aldrig tycks vilja sluta värka. Någon som har tips på hur jag får bort mitt onda, förutom att operera? Tanden brukar värka lite då och då när den växer, men aldrig så här länge!!

Kunde inte bestämma vad jag skulle ha på mig till jobbet, störde mig bara på ringarna under ögonen så naturligtvis hann jag inte med alla saker jag planerat att göra i morse. Fick ta cyklen till jobbet och måste alltså hem innan jag åker iväg i eftermiddag.

Skall strax ha min första engelska lektion för treor. Ni vet en sån där lektion som gör att eleverna älskar engelska för resten av sitt liv sedan... shit.10 minuter kvar och jag skall gå och dricka en kopp te för att stärka mig. Var finns min motivation, min inspirerande källa... hoppas just nu att den finns i den där tekoppen:)
Vardagsliv | |
Upp