Det enda trista var väl kvittot som ersatt mina pengar i plånboken.

Blev barnfri redan klockan fem idag och passa då på att låna jobbets datorer och göra lite nytta med nöjje. Solen skiner ute och det är faktiskt riktigt varmt. Hoppas på att min cykelsadel torkat i solen så jag slipper bli så våt om baken som jag belv igår:)

Var hos doktorn idag, och något dasslocksexem hade doktorn aldrig hört talas om. Fick den hjälp jag ville och gick därifrån nöjd. Hur ofta händer det?!? Slapp sitta i ett trist väntrum och vänta super länge, slapp vänta över huvudtaget. Det enda trista var väl kvittot som ersatt mina pengar i plånboken. Att gå till doktorn är inte billigt.

Träffade Kristoffer i korridoren och ibland tror jag att vi båda vill falla ihop och gråta. Skulle det kännas bättre då? Kanske, men situationen skulle ändå vara den samma. Går in för en hård dag i morgon, men dess för innan skall jag njuta av den stund av dagen jag har kvar idag. Och vetskapen om att jag åker hem i morgon efter jobbet tror jag gör dagen lite lättare, det måste den!

Kanske skall plocka trattkantareller i helgen... såg för ett tag sedan att de dykt upp. Längtar hem!
Vardagsliv | |
Upp