Räkkväll i Fjällbacka

Sitter och trodde att jag skulle ha utvecklingssamtal just nu, men vederbörande tycks inte dyka upp. Någonstans djupt inom mig är jag inte alls förvånad vilket är tråkigt... Min tid är också dyrbar...

I eftermiddag åker jag till Uddevalla för att ta bort stygnen. Nu, med det värsta avklarat känns det som om operationen gått väldigt bra även om jag haft ont som bara attan!! Efter stygnen blir det räkkväll i Fjällbacka med goda vänner. Skall bli så himla gott att få vräka både räkor och aioli. Och på fredag åker jag till Oslo för att hälsa på andra goda vänner. Ser fram emot en rolig helg och detta tror jag får min dag att gå fortare:) Den som väntar på något gott...
Vardagsliv | |
#1 - - Sofia:

Hej!
Hade ni det bra i Oslo?! Hur var det med Christian och Ingun? Själv har jag haft en bra helg =) skönt att vara ledig!
Kram!

#2 - - Johanna:

re Sofia:
Åh Oslo va toppen och vi hade det hur mysigt och bra som helst hos Ingunn och Christian. De bodde i en super najs lägenhet ganska nära oslo centrum. De frågade hur du hade det och hälsade så gott. Alltid skönt att vara ledig:) KRAM

Upp