Justin Timberlake.

För ett tag sedan att jag och tittade på ticnets hemsida och såg då att det fortfarande fanns biljetter till Justin Timberlakes konsert i Göteborg. Som vanligt var jag sent ute och det fanns endast en biljett här och där kvar. Funderade på om jag ville gå själv, men bestämde mig för att tänka på saken och i så fall beställa biljetter dagen därpå.

Dumt! Nästa dag var naturligtvis alla biljetter slut. Försökte intala mig att det blev bäst så. Hur kul är det att gå på en sådan grej ensam? Det måste vara roligare att dela upplevelsen med någon...

Här om dagen var jag ute och åkte bil och såg plötsligt en stor affisch med Justin. Beklagade mig för mitt ressällskap när jag kom att tänka på situationen som varit tidigare. Åh så dum jag varit, och åh så gärna jag velat se hans konsert. Mitt sällskap tittade på mig och tyckte nog att jag var ganska knäpp... Jag fick frågan om hur gammal jag var och han kan väl knappast va något att se.

Turen är i alla fall med mig, ibland. I helgen fanns det plötsligt biljetter igen och jag och en av mina goa tjejkompisar ville följa med mig. Så! Efter midsommar är jag och min vän på plats i Göteborg för att titta på Justin Timberlake.

Har även fått tag på biljetter till Mamma Mia, som också skall bli vrålkul att se. Jag är lycklig!!

Justin Timberlake, måndag 25 juni 2007, kl 19.30
Bild: från ticnet.se
Vardagsliv | |
#1 - - Sofia:

Gud va roligt att gå på konsert! Speciellt med Timberlake. Själv ska jag ju på Mamma Mia på fredag. Ska bli så kul!
Kram!

#2 - - Johanna:

re Sofia: Ja just det! Du skulle gå redan ja, då får du berätta hur den var efterår. Jag har ju äntligen lyckats få tag på biljetter, men det är inte förrän i juni.

Upp