Alltid trevligt att ha sina vänner nära!

Fick ett roligt besked igår om att en av mina vänner flyttar till Göteborg tillsammans med sin kille. Alltid trevligt att ha sina vänner nära omkring sig! Själv går jag i tankar om vad jag vill göra med min tillvaro, som vanligt känns det som då jag ofta tänker på detta numera. I söndags var det extra jobbigt att åka ifrån Fjällbacka.

Ett annat roligt besked är att jag får vara kvar i skolan. Besviken på rektorerna att det inte var de som meddelade mig hur det skulle bli till hösten utan att jag fick höra det på annat håll. Hur mycket jag skall vara i skolan är ännu inte bestämt, men jag skall dela en 2-3a tillsammans med en kille som verkar bra att arbeta med. Hans kommentar om det hela är att vi nu kommer få en tuff situation och mycket att ta tag i. Jag själv väljer att inte döma någon i förväg utan ta situationen då den väl infinner sig, till hösten alltså.

                                          
Bild från: Camilla Läckbergs hemsida
Vardagsliv | |
Upp