skynda...

En grå himmel över hela lerum och jag skall snabbt packa ihop mina saker och skynda mig hem innan regnet faller. Fick ett roligt mail från oväntat håll, det är alltid lika roligt. Hem och mysa:) Eller... strunta i träningsvärken och vara duktig idag också och träna!?!

Fick en kommentar från en kollega idag... finns det någon på vår arbetsplats som just nu gillar sitt jobb frågade hon. För mig var det en tråkig fråga som fick mig att fundera... hur skall vi göra för att alla skall trivas?
Vardagsliv | |
#1 - - Sofia:

Hej tjejen!

Hur har du det?
Med mig är det bra, har varit sjuk men har repat mig nu igen :) Är nyfiken, hur har du gjort med ditt hår? Klippt av det eller inte?
Har du något roligt planerat inför helgen?
Själv ska jag på melodifestivalenkväll på lördag.
Kram!

#2 - - Anonym:

Hej tjejen! Skönt att du kom igång me träningen i veckan! :o) Hoppas helgen blir bra för dig, för mig e d melodifestival som gäller (som Sofia!)... Kram på dig! /Jossan

#3 - - Johanna:

re Sofia: Med mig är allt bra. Lite körigt på jobbet där tydligen många är missnöjda. Själv försöker jag hålla humöret uppe men efter ett tag kan det bli jobbigt.

Än så länge har jag inte gjort något med håret, inet ens toppat det. Har dock bestämt mig för med att Inte klippa det kort... inte än i alla fall utan ha långt hår nu ett tag. Det är baske mig inte lätt!

Till helgen skall jag till fjällen med mor och far. Ska bli skönt att komma iväg, men melodifestivalen får jag väl banda.. inte kan jag missa den! Kram

#4 - - Johanna:

re Jossan: Ja det var verkligen skönt med shit vilken träningsvärk jag har!! Att det kan gå så snabbt att tappa muskler är ju både intressant och skrämmande. Vem ¨håller du på i melodifestivalen? Måns låt blir bara bättre och bättre i mina öron. Kram

Upp