Helgen som varit

I fredags kom hela familjen till Lerum och det firades student så att det stod härliga till. Så mycket glada människor och god mat. Själv hamnade jag bervid en pratglad dam som jag inte hade en aning om vad  vi skulle prata om. Hon å andra sidan pratade på som bara den och det var mest att sitta och lyssna innan vi hittade ett ämne vi båda gillade... nämligen böcker. Hon hade också nyligen läst Stieg Larssons böcker och precis som jag tyckte hon att de var otroligt spännande.

I lördags var det pajbakning som gällde. Hade fått en helt otroligt gott, skulle det visa sig när baket var klart, recept från en kompis. Vi kollade på fotbollsmatchen mellan Sverige och Danmark och blev precis som alla andra som såg matchen förvånade över det som skedde på parken i Köpenhamn.

Söndag hade jag Prison Break race medan T låg och sov och sedan åkte vi in till stan. Trots sol och en massa värme gick jag runt och frös... Febern hade tagit över min kropp och jag kände mig mest matt hela dagen. Vi åkte hem och beställde Thai mat från före detta farmors hörna och jag fick vara sjuk i lugn och ro.
Vardagsliv | |
#1 - - Sofia:

Hej!
Låter som om du har haft en mysig helg =) Hoppas att du mår bättre nu! Vad var det för paj ni gjorde? Det lät väldigt gott. Själv har jag precis börjat läsa Marian Keyes nya bok. Hur ska du fira nationaldagen? Jag ska fira med att vara ledig *skratt* Kram!

#2 - - Johanna:

re Sofia: Hej! Ja den helgen var toppen. Hur har du det? Själv firade jag nationaldagen i och för sig med att vara ledig, men också tokförklyd och feber. Inget kul alls att vara sjuk. Speciellt inte när man är ledig! Ida fic Keyes nya bok i födelsedagsprsent, får be snällt om att få låna den när hon är klar:) Är den bra? Jag håller som bäst på med Larssons sista bok. Kram

Upp