Blåsiga Hälsningar

Vaknade sent med en lätt huvudvärk men med ett leende på läpparna. Vilken lyckad kväll/natt. Tittade bredvid mig och såg T som inte såg lika lycklig ut och när jag frågade om vi inte skulle gå upp och äta frukost fick jag ett grymtande till svar. Bestämde mig efter ett tag, då magen kurrat i kapp med Ts snarkningar, att det var dags att göra något åt hungern och gick ner. Ner för att se att två av våra fula plaststolar med hjälp av blåsten blåst ner på grannens tomt, poppis?!?!  

Åkte senare på dagen, efter att verkligen hittat en snygg lösning i vårt sovrum, till Kornhagen och busade med Simon och Adam. Vet inte vem som skrattade mest, jag eller dom, men skojigt hade vi i alla fall. Mindre roligt när Simon tappade en nappflaska på mina tår...  Blev inbjudna till pizzatajm hemma på Ejde, men eftersom både jag och T hade planer för kvällen tackade vi nej.

Istället lånade jag mammas cykel och åkte till Christian och magen är nu spränfull efter en middag hemma hos Karldén som var toppen god. Dags att ge sig ut igen, blålampor och helikopterljus fyller rummet och vi måste tydligen ut för att se vad som hänt. Hoppas ingen kommit till skada.

Blåsiga hälsningar!!
Vardagsliv | |
Upp