Camilla Läckberg

Nu är det klart….

Niklas Hjulström och Elisabeth Carlsson får huvudrollerna i dramatiseringen av Camillas böcker.
Elisabeth är evig i sin roll som Desirée i filmatiseringen av ”Grabben i graven bredvid”. Men vi får inte glömma "Fyra nyanser av brunt" och ett par Beck-filmer.
Niklas har vi bl.a. sett i Kommissarie Winter-serien. Annars jobbar han som konstnärlig ledare för folkteatern i Gbg. Fast jag (som halvmusiker) måste ju framhålla Niklas som musiker. Sångare i duon Cue, som gjorde den odödliga låten Burnin’ 1997.
Sällan har jag blivit så glad för att rätt människor fattat så riktiga  beslut. Klockrent! Jippie!
Hoppas att fler än jag ser denna perfekta duo som Fjällbackas nya ansikte utåt.
SVT's pressrelease lät så här...

text och bild från Fjällbackas hemsida

Vardagsliv | |
#1 - - sofia:

Niclas Hjulström ser nog ändå ut lite som jag har föreställt mig Patrick fast Elisabeth Carlsson kan jag inte riktigt se som Erica..ser med spänning fram emot filmatiseringen! Kanske ser man t.o.m Johanna skymta förbi :)

#2 - - Johanna:

re Sofia: ha ha ha, nä nu glömde jag vad jag skulle skriva... ja just det: ha ha ha:)

Upp