Hon tittade på mig som om hon för första gången förstod situationen och sa att hon skulle försöka hjälpa mig.

Jag gick till en av mina arbetsgivare idag och berättade precis hur jag kände inför en av alla våra plågsamma situationer. Jag sa att jag inte orkar vara den som styr upp uppgifter som jag inte har att göra med. Jag sa att jag inte kan och att jag inte orkar... jag är så trött. Hon tittade på mig som om hon för första gången förstod situationen och sa att hon skulle försöka hjälpa mig. Detta var inte ett lass jag ensam skulle behöva bära!

Jag gick tillbaka och berättade för alla inblandade att jag varit och sagt som läget var. Tror att det var uppskattat även om situationen nu kan bli ännu mer nervös än vad den var innan. Ibland måste man sätta ner foten och säga ifrån. Nu kvarstår en lång väntan i hopp om hjälp. Kommer vi få den hjälp som utlovats och när!?!

Idag bad jag om hjälp...
Vardagsliv | |
#1 - - Sofia:

Det är starkt av dig att be om hjälp när en situation känns övermäktig!Har själv haft möte med rektorn idag om en situation som är ångestväckande.
Hoppas att du får den hjälp du behöver!
kram/ sofia

Upp