Ska vi slå vad?

60137-128(1 av 5 möjliga. Har knappt några kommentarer förutom att den här boken lämnade mig totalt oberörd. Stundvis fick jag plåga mig igenom sidorna. Men eftersom det är emot mina principer att lägga undan en bok innan man är färdig méd den läste jag klart den.)

Det börjar inte bra. Minerva tror att Cal slagit vad om att han ska få henne i säng, och det gör henne rasande. Det vadet ska han minsann förlora! Men Minerva och Cal är menade för varandra; ödet har fört dem samman. Tyvärr vägrar det argsinta kärleksparet att inse det. Det krävs många vadslagningar, himmelskt god mat och goda vänners ingripande innan de förstår att de har mött den stora kärleken.

Ska vi slå vad? är en roman för alla med kärlekslängtan, dåligt samvete och vanor vi helst inte vill kännas vid.
Böcker | |
Upp