Tjejsnack

Vecka 43 Resor

  • När reste du senast?

Senaste gången jag reste utomlands var i början av sommaren i år. Då var jag i Danmark, Köpenhamn.

  • Vilka länder har du besökt?

Norge, Danmark, England, Tyskland, Usa, Tjeckien, Malta, Spanien, Frankrike, Österrike, Irland, Sri Lanka... kanske är det fler... mins inte just nu.

  • Drömresemålet?

Jag har inget speciellt resmål, utan min dröm är att kunna resa så mycket jag önskade.

  • Roligaste reseminnet?

Nästan de flesta av mina resminnen är underbara. Men det roligaste jag kommer på just nu är när familjen seglade i Danmark en gång för många år sedan och vi alla satt under ett solprasoll... och det ösregnade. Mitt i allt detta la pappa av värsta rapen... ja jag tror att det var så. Oj vad vi skrattade:)

  • Tråkigaste resminnet?

    Jag reser inte för att jag vill skaffa mig tråkiga resminnen utan tvärtom, därför ser jag till att ha roligt och har alltså välidgt få trista minnen ifrån mina resor.

Tjejsnack



Vardagsliv | |
Upp