Helgen skulle bli toppen!!

Med händerna fulla av påsar kunde jag inte annat än att känna mig helnöjd där jag gick upp för trappan för att några minuter senare sätta nyckeln i dörren. Precis när jag gjorde detta kom jag på att jag missat höra av mig till en vän. Attans... är jag en dålig människa? Sämre människa blev jag nog när jag valde att ignorerar det och lät bli att höra av mig över huvud taget, trots att jag till sist kom på. Valde att istället ta itu med alla mina inköp och när jag väl var igång blev det svårt att sluta även om klockan tickade på.

Årets första julklapp var införskaffad och jag var nöjd med mitt nya, planerade, liv. Efter att jag hälsat på en vän, varit hos Ulla och hunnit med att vila nån timme eller två hade jag, där jag stod i affären inet kunnat motstå frestelsen att köpa en presnet till Syster Yster också, årets första julklapp. Så mycket man kan hinna med när man vill:-)

Gick in till badrummet och placerade mitt nya rosa toalettpapper jag äntligen köpt. Pengarna går till rosa bandet, bröstcancer forskning. Toppen över i var presenten jag köpt till lägenheten och när jag placerade den på det bästa ställe jag kunde hitta kände jag mig återigen, vrålnöjd.

Helgen skulle bli toppen även om det först skulle passera en fredagden den 13!!
Vardagsliv | |
Upp