Helgen gick allt för snabbt

Det händer något märklig när jag sätter mig här. Vet inte vad jag skall skriva, men ser ändå fingrarna flyga över tangentbordet. Sol blandat med regn utanför fönstret och jag valde, trots att jag lovat att inte göra så, att ta bilen till jobbet.

Helgen gick allt för snabbt, men jag hade roligt. Åkte hem till Fjällbacka efter att jag bestämt mig för att stanna kvar i Lerum... tycks aldrig kunna bestämma mig för något. Åt räkor och drack gott vin. Tittade på Ragnar huset som blivit en guldgruva. Vilket ställe!! Åkte till Uddevalla redan på lördagen där jag hämtade upp syster yster med pojkvän.

Tillsammans med mig och Jossan åt vi god god taccos och stank säkert massor av vitlök senare på kvällen. Jag och Jossan tog oss till Nivå där vi kalasade som bara vi kan. Tog sista tåget hem och var nöjda med kvällen, mycket trevligt folk. En korv hans tydligen med...

Vaknade på söndagsmorgonen med ett huvud det kändes som någon kört över. En hel burk småspik hade landat innanför huvudets väggar och gjorde otroligt ont. Magen kurrade och jag ville bara äta. Jossan mådde bra och vid borde drabbades jag förutom huvudvärk av en plötslig illamående känsla, maten fick vänta. Hade jag druckit så mycket?!? Tydligen...

Efter reprisen av Idol på Tv4 tog jag och Jossan bilen i till stan. Handlade inget, men blev stylad av en proffisionell frisör som de uttryckte sig. Blev inte nöjd... Åt mat på Warehouse och träffade Syster Yster igen. Har saknat henne!!

Avslutade min helg med att köra en skivstångspass på friskik...Ibland är jag nog inte riktigt klok.

Vardagsliv | |
#1 - - Anonym:

Tack för helgen! D va himlans kul!! /Jossan

#2 - - Johanna:

re Jossan: Ja, visst va det!! Får vi snart göra om. Har dessutom planer för vår kommande skånetripp. J&J om the road:)

Upp