Håll i hatten de kommande dagarna.

Klockan ringde kavrt över fem i morse och jag låg och drog mig in i det sista innan jag klarade att ta mig upp för sängen. Tittade ut genom fönstret och ändrade mina planer om att inte ta bilen... det ösregnade ute.

Var så nöjd med gårdagen att jag äntligen tagit mig i kragen och tog mig en trappa ner till grannarna. De är verkligen urtrevliga. Medan jag satt där i en av deras gigantiska fotöljer funderade jag över varför jag inte gått hit tidigare, brist på tid? knappast men däremot brist på ork. Vi kollade på lost som var sjukt spännande, vad är det som försigår på den där ön egentligen!?!

David berättade att skottlossningen jag tycktes mig höra här för någon månad sedan mycket riktigt var just det, skottlossning. Rakt in i ett fönster på pizzeria ferrari hade ett gäng galna människor skutit från bilen innan de med en råsladd åkte iväg igen. Månade där efter var det rån på telebutiken... ja här i Lerum händer både det ena och det andra.

Idag skall jag in till stan och träffa en kompis. Är det sant att du också skall flytta till Norge? Om det är vad du vill håller jag tummarna för dig! Distansförhållande är inget att sattsa nått större på om man inte måste... Kanske går vi på bio, jag skulle så gärna vilja se The Guardian. Å andra sidan finns det grymt många filmer jag skulle vilja se nu och det passar ju bra nu när vintern snart anfaller.

Håll i hatten de kommande dagarna. Stormen är på väg!!
Vardagsliv | |
Upp