Vill gömma mig för världen.

Hela kroppen värker och ju mer jag tänker på vad jag sa igår, vad jag gjorde igår, får mig att vilja springa långt långt bort och gömma mig. Gömma mig för allt och alla. Frågan, vad händer nu? hänger över mig som ett stort regnmoln. Hur det är blir måste jag göra vad som känns rätt, rätt för Mig. Just nu vet jag inte vad jag vill, men i alla fall inte detta.Ögonen är skumma, och det gör ont varje gång jag måste blinka, den första tanken som slog mig i morse och kände smärtan var -snälla inte nu igen... Fick flera utbrott över mitt arbete igår, sa saker som jag idag kanske inte tycker.. Jag längtar till andra platser.

Skall hämta mina nya glasögon idag. Antar att jag borde vara glad över att jag nu kommer att se bättre, men det känns mest deppigt. Menar.. hur kul är det att ha grymt dålig syn? Inte alls kul!!

Något som jag däremot hoppas skall bli kul är att åka till Skåne i helgen. Två stopp på vägen för att hämta upp mina medresenärer och sedan är vi på G. Hoppas på en lugn och skön helg, det kan verkligen behövas. Nästa vecka kommer inte bli skoj...... Grr

Vardagsliv | |
Upp