Ja den med alla svar... är den lycklig?

Något annorlunda har hänt, för tillfället har jag ingen bok att läsa om kvällarna. Ja riktigt sant är det väl inte, har en hel hög som bara väntar på att bli lästa, men ingen jag tagit mig för att sätta ögonen i. På många sätt är det konstigt. Jag, som alltid har en bok till hands, är plötsligt boklös. Orken att läsa har varit som bortblåst och prioriteten att göra andra saker om kvällarna har varit högre.

Torsdag idag... känns tungt även om jag blickar framåt helgen. Ikväll skall vi ha ett extra insatt möte som känns allt annat än lockande att gå på. Har dock tagit mig i kragen och bitit i det sura äpplet, saker blir inte alltid som jag vill... tyvärr. En skum magkänsla har krypit sig på mig och jag tror att kvällens möte kommer att bli en katastorf, nåja... jag är inte rädd för att gå in i några som helst fajter för att skapa en atmosfär där alla kan trivas och respekteras.

Har blivit bjuden på idolkväll i morgon, känns bra att någon vill träffa mig:) Men jag vet inte hur jag skall göra... benen längtar efter att få åka lite telemark, men frågan är om just den här helgen är den rätta att göra det. Och frågan är väl om jag borde sattsa på kärleken eller låta den glida mig ur händerna... Ja den med alla svar... är den lycklig?

Ibland vill man bara gråta. Bara vara ifred och få vara ledsen. Många gånger känner jag mig precis så som fotografen Jill Greenberg fotograferar barn. Helt otröstbar och besviken.

15062-62915062-628
Vardagsliv | |
Upp