Vilken vecka!

Det här har nog varit en av mina bästa veckor på länge. Jag har haft så mycket besök och mycket att göra att jag inte annat kunnat än att vara helnöjd. Det är under veckor som denna som man bara älskar livet!

Igår var Syster Yster emd karl på besök och vi hade super najs även om J mådde mindre bra under den senare delen av kvällen. Jag hoppas verkligen att han bli bättre! När han ringde sin rumskamrat för att kolla upp lite tåg tider frågar han rumskamrat vart han befinner sig.

- Jag är i Lerum, säger J.
- Ja ha, säger rumskamraten. Varför är du där?
- Jag är hos Idas storasyster och hälsar på.
- VA!!! Säg inte det till Ida, att du är hos hennes syster, då får du problem!!

När J berättar detta för mig och Ida faller vi båda i skratt. Vissa är allt bra roliga:)
Vardagsliv | |
Upp