Vilken dag?

Onsdag, en av mina favoritdagar egentligen... då är det snart helg, men idag...
 
Vaknade och håret stod helt galet. Hade lagt mig med blött hår och krullarna spretade åt alla håll och kanter. Trotts att jag var sen letade jag reda på plattången och stressplattade håret i hopp om att få ner det värsta krullet. Resultatet blev okej och jag skyndade mig iväg. Bestämde mig för att ta bilen eftersom det skulle bli en lång dag och jag behövde den senare i eftermiddag. Gick ut och möttes av ett stilla regn. Jippi, där hade jag stått och plattat helt i onödan. Med mitt hår räcker det med att det är lite fuktigt ute för att det skall bli lockigt igen. Hann i alla fall till jobbet och här är det full hålligång. Shit, vad är det med alla idag?!? En av mina pojkar sa i alla fall att jag var väldigt fin idag, totts lockar som börjat titta fram, och jag svarde naturligtvis att han också var strålande fin.

Hittade mannen jag sökt i dagar nu, och fick nog det besked jag hoppats på. Allitd trevligt när lite går som man vill.
Vardagsliv | |
Upp