Vet egentligen inte vad jag skall skriva... om skor!?!

Medan solen skiner utanför fönstret sitter jag här och njuter av lite tid för mig själv. Tid för att blogga... Barnen skrattar utanför och man kan inte låta bli att fyllas av en varm känsla av att se glada barn springa omkring och se så lyckliga ut som bara barn kan göra. Det är onsdag och det känns som om det är en bra dag.

Har precis gjort något jag lovade mig själv att Inte göra... gjort någon annans jobb rättare sagt. Men som jag måste inse; man kan inte lämna ut vad som helst. Inte utan att kunna stå för det, och detta kunde inte jag med att stå för.

Pratade med Maggan tidigare idag. Ibland är det så himla skönt att prata med vänner hemifrån. Bli påmind om var man kommer ifrån och att det finns människor på många olika platser som känner, bryr sig om mig. Iblnad när man träffar nya människor kan den bekantskapen bli så ytlig... det är i alla fall många gånger svårt att få samma relation till en ny bekant, än avd du haft med någon du kännt hela livet...

Maggan hade köpt nya skor. Lyckans henne, själv såg jag ett par riktigt snygga igår, men lät bli att köpa dem. Är jag riktigt frisk? En nära vän som för bara en kort tid sedan; att titta på dina skor är som att titta i en skoaffär. Men visst är det lika viktigt, roligt, att byta skor som det är att byta tröja. För mig är skor hur viktigt och kul osm helst! Har alltid lika stor beslutsångets över vilka skor jag skall ta, som med vilka kläder jag ha:) Maggan sa att jag hade haft för mycket påverkan på henne, såhär mycket skor har jag aldirg tidigare haft!

Vardagsliv | |
#1 - - Anonym:

Ville bara slänga in en hälsning för att du e så go! ;o) Kram Jossan

#2 - - Anonym:

Å här slängs en tillbaks till dig, för att du är så go! Tack Jossan

Upp