Varmaste dagen i år!!

Njöt i massor när jag strosade, utan jacka, till jobbet! Vilket helt underbart väder, det känns som sommar i luften. Hade dock strumpbyxor, som kändes på tok för varma...

Medan jag sitter här och bloggar är barnen utanför och sår gräs, hoppas på en grön mjuk gräsmatta såsmåning om, och om vädret bara är rätt, fröna rätt sådda, ja vad har vi då att oroa oss för!?! Skall bli roligt med grönt på backen istället för brunt, som det mest är nu.

Idag skall jag ta med en bok, den jag läser nu verkar faktiskt vara riktigt bra, och sätta mig ute. Ta med något varmt att sitta på och sedan bara vara ledig ute i solen. Kanske kommer jag att köpa en glass som jag kan mumsa på ute i sommarvädret. Eftersom detta är mina planer för dagen, skulle det inte förvåna mig, med min vanliga "tur", om det kom regn eller nått i eftermiddag. Kul att sitta med en bok ute då... not. Det verkar i alla fall som om det finns bra platser att sitta på utanför mitt hus här i Lerum.

(Inga skor köptes igår, hade fullt upp med annat)
Vardagsliv | |
Upp